Ulica Lubartowska.
Ulica Kozia, uczniowie testują jazdę po kontraruchu rowerowym.
A także jazdę w drugą stronę.
Ulica Królewska, włączanie się do ruchu.
Most im. Lutosławskiego.
Ulica Lubelskiego Lipca 80 i słynna dziura w lubelskiej sieci rowerowej.
Pasy rowerowe na ul. Krochmalnej.
Ulica Włościańska – ćwiczenie prawidłowego skręcania w lewo na skrzyżowaniu równorzędnym.
Ulica Nałkowskich.
Szutrowa trasa rowerowe nad Zalewem Zemborzyckim, na trasę przez miasto rusza grupa, która dojechała tam drogą wzdłuż Bystrzycy.
Skrzyżowanie Romera i Diamentowej – poprawny sposób skręcania w lewo ze środka pasa ruchu.
Przejazd rowerowy przez ul. Wrotkowską.
Pasy rowerowe na ul. Krochmalnej.
Ulica Młyńska, grupa ustawia się od razu po lewej stronie, żeby wyjechać prosto na pas do lewoskrętu.
Zbyt krótka faza światła zielonego podzieliła grupę na dwie części.
Ulica Lubelskiego Lipca 80 – lata mijają, a połączenia z Mostem im. Lutosławskiego nie ma. Trzymając się ściśle przepisów, tak właśnie powinien zachowywać się każdy rowerzysta. Pytanie tylko, czy ma to sens.
Ulica Zamojska, pierwszy rowerowy dojazd do ścisłego centrum.
Warto pomyśleć o przedłużeniu pasów w kierunku ul. Lubartowskiej.
Ulica Królewska, poprawny skręt w lewo, z lewej strony pasa ruchu.
Pokaz zasad bezpiecznego parkowania roweru na stojakach typu U oraz cargo-bike’a.
Druga grupa testuje kontraruch na ul. Koziej.
Ulica Lubartowska, aż prosi się tu o pasy rowerowe.
Najtrudniejszy manewr w czasie przejazdu, pokonanie ronda na skrzyżowaniu Ruskiej i Lwowskiej.
Zdjęcia: Michał Wolny, Aleksander Wiącek
Projekt „Lublin Rowerem. Kampania na rzecz zrównoważonych zachowań transportowych” realizowany jest ze środków Urzędu Miasta Lublin.
Author: Porozumienie Rowerowe
Grupa nieformalna pod Towarzystwem Dla Natury i Człowieka działająca na rzecz infrastruktury rowerowej w Lublinie oraz szeroko pojętą edukację.