Alternatywne parkowanie na ul. Piłsudskiego.
Słup „niedasię przestawić” na ul. Jana Pawła II.
Park Czuby.
„Węzeł rowerowy” przy Jana Pawła II.
Podpórki na ul. Filaretów.
Ul. Filaretów – nowe a połatane. Nowa świecka tradycja w Lublinie?
Zana/Filaretów, już ponad pół roku czekamy na poprawne oznakowanie przejazdów.
Przykład dobrego zakończenia drogi rowerowej i wpuszczenia jej w jezdnię, ul. Grażyny/Filaretów.
XXIII Liceum Ogólnokształcące na ul. Poniatowskiego, najlepszy rodzaj stojaka i optymalne wymiary.
Kładka na węźle Poniatowskiego.
Pasy rowerowe na ul. Koncertowej.
Zadaszony parking rowerowy na ul. Chodźki.
ul. Szeligowskiego, czyli co bierze projektant i dlaczego powinien brać połowę.
Kontraruch na ul. Koziej.
Zielony Talerzyk na ul. Królewskiej 3 – dla każdego kto przyjeżdża rowerem obowiązuje zniżka 10%.
Składaki to rowery świetnie nadające się do przewozu pociągiem, zwłaszcza w kuszetkach i sypialnych.
Cargo-bike po ataku wandali :/
ul. Wyszyńskiego. Tu na razie jest ściernisko, ale będą pasy rowerowe.
Rondo rowerowe na al. Andersa.
Bezkolizyjna trasa rekreacyjna.
Wielkie węzły i mnóstwo betonu.
Największy w Lublinie dobry parking rowerowy w CH Felicity na al. Witosa.
Liczne błędy w oznakowaniu pionowy, wytarte linie i kierowcy jeżdżący na zakazie to norma w tym miejscu.
ul. Mełgiewska.
Hubert na małym elektryku w wyścigu z ciężarówką.
Urwany łańcuch i jedna guma to bilans wycieczki zakończonej na C-16/T-22 na błoniach koło Zamku.
Stare Miasto, wciąż niedostępne legalnie dla rowerzystów…
Zdjęcia: Aleksander Wiącek
Author: Porozumienie Rowerowe
Grupa nieformalna pod Towarzystwem Dla Natury i Człowieka działająca na rzecz infrastruktury rowerowej w Lublinie oraz szeroko pojętą edukację.