Początek happeningu na Zamojskiej koło stacji rowerowej.
Największym powodzeniem cieszyły się dzwonki.
Cargo-transport.
Sprawne hamulce to podstawa w ulicznej jeździe rowerem po mieście.
Przez cały czas trwały rozmowy przy stacji, co chwilę odpowiadaliśmy na pytania dotyczące LRM.
Stojaki przy stacjach bardzo potrzebne, tego dnia służyły zwykle za parking rowerzystom, którzy chcieli przetestować LRM.
Nowe czyli ciekawe, mały mechanik w akcji.
Jak to działa…?
System ruszył, niektórzy mieli problemy z wypożyczeniem, ale szybko po starcie miejskie rowery zaczęły pojawiać się z każdej strony.
Policja też była zainteresowana.
Wieczorową porą na stacji na Placu Wolności rowerów prawie nie było.
Pomimo później pory stacja na Rondzie Berbeckiego (Andersa/Lwowska) również wzbudzała zainteresowanie, a także była mocno przeładowana.
Spotkanie z Marcinem Jackowskim w Chatce Żaka ponownie ujawniło problemy z parkowaniem rowerów.
Sukces w Sewilli czyli ogromny wzrost ruchu rowerowego zawdzięcza się zbudowaniem podstawowej sieci rowerowej (ok 100 km) w ciągu 2-3 lat, a nie 15-20 lat.
Zdjęcia: Krzysztof Kowalik, Michał Wolny, Aleksander Wiącek
Obchody ETZT są finansowane ze środków Urzędu Miasta Lublin w ramach projektu „Lublin Rowerem”. Kampania edukacyjna na rzecz zrównoważonych zachowań transportowych,realizowanego przez Towarzystwo dla Natury i Człowieka w Lublinie.
Author: Porozumienie Rowerowe
Grupa nieformalna pod Towarzystwem Dla Natury i Człowieka działająca na rzecz infrastruktury rowerowej w Lublinie oraz szeroko pojętą edukację.