Zbiórka pod siedzibą SOSW nr 1 na al. Spółdzielczości Pracy.
Ćwiczenie jazdy jeden za drugim, wraz z wyciągnięciem ręki do sygnalizowania skrętu i obróceniem głowy do tyłu.
Al. Spółdzielczości Pracy, przystanek koło CH Olimp – miejsce szczególnie niebezpieczne z uwagi na ograniczoną widoczność, pieszych stojących na drodze rowerowej oraz drzwi kiosku, otwierające się na… drogę rowerową.
Skrzyżowanie al. Spółdzielczości Pracy i al. Smorawińskiego/Andersa – częsty obrazek z kumulacją rowerzystów „dzięki” długiemu oczekiwaniu na zielone światło,
Prawoskręt pod Decathlonem to klasyczny przykład dyskryminacji pieszych i rowerzystów, samochody mogą stać, a tu i tak będzie świecić się czerwone światło.
Korek na al. Andersa, czyli coś o wyższości roweru jako środka transportu w mieście.
Pokaz wypożyczania rowerów LRM.
A także krótka rundka dla chętnych w okolicy stacji.
Zjazd z drogi rowerowej na ul. Koryznowej na lewoskręt w ul. Ponikwoda.
ul. Ponikwoda.
ul. Rudnicka, znajdująca się w strefie skrzyżowań równorzędnych.
Druga grupa ćwiczy manewry.
Przejazd rowerowy przez ul. Węglarza w bezpośrednim sąsiedztwie Ośrodka.
Skręt w lewo z ul. Bazylianówka w ul. Porzeczkową.
Przejazd na wprost z ul. Porzeczkowej w Rudnicką, w godzinach szczytu jest to mało bezpieczne miejsce z racji dużej liczby samochodów jadących ul. Walecznych.
Wjechanie na drogę rowerową na ul. Koryznowej to jeszcze większe wyzwanie, przy czterech pasach ruchu i braku azylu.
Droga rowerowa na ul. Koryznowej.
Stacja rowerowa Rondo Berbeckiego/Lidl.
Zdjęcia: Aleksander Wiącek
Zajęcia są finansowane ze środków Urzędu Miasta Lublin w ramach projektu „Lublin Rowerem”. Kampania edukacyjna na rzecz zrównoważonych zachowań transportowych, realizowanego przez Towarzystwo dla Natury i Człowieka w Lublinie.

Author: Porozumienie Rowerowe
Grupa nieformalna pod Towarzystwem Dla Natury i Człowieka działająca na rzecz infrastruktury rowerowej w Lublinie oraz szeroko pojętą edukację.